Tilaus- ja toimitusehdot
Tämän verkkokaupan palveluista vastaa
Kamran Oy (1622159-6)
Kaskipiha 1
02340 Espoo
info@ravintolamallaskaski.fi
098 091 115
Yleisiä ehtoja
Tilauksen toimitusaika määräytyy ravintolan aukioloaikojen mukaan ja kulloisenkin tilausjonon mukaisesti. Aukioloajat ja keskimääräiset toimitusajat, on ilmoitettu ravintolan sivuilla.
Kamran Oy ei vastaa asiakkaan väärin syöttämistä yhteystiedoista ja tästä mahdollisesti aiheutuvista viiveistä toimituksessa.
Ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron
Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Tilausvahvistus
Kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos et huomaa saavasi tilausvahvistusta, niin tarkistathan myös roskapostisi. Mikäli tilausvahvistusta ei näy, niin olethan yhteydessä ravintolaamme.
Verkkokaupan maksuvaihtoehdot
Verkkokauppamme käyttää Verifonen maksunvälityspalvelua, joka välittää maksusi Kamran Oy:lle. Käytössäsi on kaikkien tavanomaisten pankkien sekä Visan ja Master Cardin maksupainikkeet.
Verkkopankit : Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Verifone Finland Oy. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Luottokorttimaksut : Voit maksaa verkkokaupassa Visa- ja Master Card korteilla. Korttilaskullasi saajana näkyy Verifone. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Käteinen : Voit maksaa tilauksesi myös toimituksen yhteydessä joko kortilla (Ei American Express tai Diner), käteisellä, lounaseteleillä: Smartum, Lounaskortti, Tiketti.
Asiakastietojen tallennus
Tilaajan tiedot tallennetaan Kamran Oy:n asiakasrekisteriin. Asiakas voi myös halutessaan rekisteröityä tilauksensa yhteydessä, jolloin hänelle luodaan automaattisesti käyttäjätili. Tilaamalla verkkokaupasta, asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen. Tilaamalla verkkokaupasta asiakas rekisteröidään Kamran Oy:n asiakkaaksi.
Toimitus
Tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella tai asiakkaan noutona ravintolastamme.
Mikäli tuotteen toimituksessa on ongelmia tai itse tuotteessa on vikaa, niin toimitaan reklamaatio ohjeistuksen mukaisesti.
Reklamaatiot ja vialliset tuotteet
Kamran Oy:n toimittajat sitoutuvat toimittamaan tilaukset ilmoitetussa ajassa ja sellaisina kuin ne on tilattu. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa, niin pyydämme ottamaan yhteyttä ravintolaamme. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan tilauksen tiedot. Mikäli toimitusaika on poikkeuksellinen, ilmoitamme siitä erikseen.
Viallisen tuotteen palauttaminen
Verkkokaupan tuotteiden palautusoikeus on rajoitettu, koska verkkokaupan kautta tilattavat tuotteet ovat luonteeltaan tavaroita, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen. Verkkokaupan tuotteita ei voida palauttaa luonteensa vuoksi edelleen myytäväksi, muun muassa siitä syystä, että valmiissa tuotteissa on käyttäjän henkilökohtaista tietoa.
Mikäli tuote tai lähetys on virheellinen, ota aina ensin yhteys ravintolaamme ja sovi mahdollisesta palautuksesta. Viallisiksi todetut tuotteet palautetaan kuljettajan kautta.